I AM MONSTER BLOG

it's chloriryeen FUCKIN NOTEBOOK

WANTED! (2)

Friday, July 22, 2011 by , under ,

assalamualaikum sekali lagi!

semasa berjalan-jalan di facebook.aku terserempak dengan page SUPRA FOOTWEAR,so.masuk lah kedalam berkenal-kenalan dengan FOOTWEAR tersebut.sekali ternampak kasut yang gila punya hebat dan tunggu masa nak sarung je ni!nie antara kasut-kasut tersebut:

MINAT SANGAD!


 supra JAPAN


 supra apetah.BLACK WIDOW kut..
supra the ape jadah.sama macam VANS!tapi lagi comel.ni untuk bini aku.hohohoh!
the fuckin limited editon!supra NYC!


so!aku nak benda nie time besday aku yang tak berapa lama lagi.boleh?ahahah!mak!ayah!orang nak yang nie!!!

terima kasih!

sila datang lagi *sambil tunduk macam ORANG JEPUN



2 Reply to "WANTED!"

cahayajieya on July 22, 2011 at 7:07 AM

eleyh . bndee tuu kee . haha . awak blnje kee ?? bhaha

 

riryeen xanderian's on July 23, 2011 at 10:15 PM

hohoho.boleh jugak!hehehehe.kalau adde kat malaysia!

 

Post a Comment