I AM MONSTER BLOG

it's chloriryeen FUCKIN NOTEBOOK

about a bored life.. (3)

Sunday, April 17, 2011 by , under

hidup..
kita takde hak nak pilih hidup yang macam mana..memang dari azali kita dapat hidup yang macam nie..kita semua sama..dalam hidup..ada manis ada pahit..bak kata anak muda,"standard lahh..kate hidup.."

dalam hidup..kita ada tujuan,kemahuan,dugaan,dan keuntungan..sape tak suka bila dapat dia nak kann?aku pun bangga ouh kalau dapat NIKON D3000 seperti yang aku idamkan selama 2 tahun..

dalam hidup juga kita ada matlamat..iaitu menjadi hamba ALLAH  yang selalu beribadat dan bersyukur kepadanya..walaupun aku ni tak lah sebagus mana..aku just bagi nasihat..aku pun selalu tinggal sembahyang..selalu lupa ALLAH..aku tak nak tengok bangsa aku bangsa MELAYU mundur..aku sayangkan bangsa aku..
dalam hidup juga ada halangan/dugaan..aku ada banyak..antaranya dapat family yang lain dari yang aku inginkan..kalau korang dapat family yang baik dari segi akhlak,akidah,ibadat dan lain-lain,aku harap,korang sayangi  keluarga korang tu..

thats for today..
thx for reading..
doakan aku supaya aku berubah..
salam..



3 Reply to "about a bored life.."

lot of love eikin ♥ on April 17, 2011 at 6:24 AM

bile nak webbie lagyy syg ooiii ?? hahahahaha <3

 

riereeyn xanderian's on April 17, 2011 at 11:46 PM

hahaha!busy lha lately..if free,promise webby lagi..hahahha!

 

IewRa KimORa on May 1, 2011 at 3:08 AM

ngn laki ak pon nk sygg ke ?!!! BABI utk ko Eikin !!

 

Post a Comment