I AM MONSTER BLOG

it's chloriryeen FUCKIN NOTEBOOK

hari malang+seronok! (0)

Sunday, July 24, 2011 by , under , , ,

assalamualaikum.

harini 24-7-2011.
genap 16 tahun aku hidup kat muka bumi ALLAH YANG MAHA KAYA NI.ALHAMDULILLAH.aku bangga aku masih hidup kat bumi yang penuh indah ni.

sepanjang tahun aku hidup,banyak suka-duka dalam kehidupan yang aku lalui.sepanjang aku hidup,banyak rintangan yang cuba aku tempuhi.ada yang gagal,ada yang berjaya.aku tak rasa bangga.aku tak rasa takbur.yang aku rasa cuma aku nie diberi peluang untuk mengubah dan diberi peluang untuk berjaya.

tapi entah kenapa,aku rasa sebak bila sambut harijadi aku.aku pun tak tau.sejak 6 tahun aku duduk kat BATU PAHAT nie.aku rasa 24-07-2010 lah yang paling bermakna.sekurang-kurangnya akak aku ingat bila birthday aku.tahun nie?just kawan-kawan dekat facebook jea yang ingat.takpe.aku redha.semua tu ade hikmahnya.orang ata,benda yang jadik ada sebab.mybe untuk tahun nie pun adelah sebab.

tapi.walau apa yang berlaku,aku pasrah.sebab semua nie dah tertulis.semua nie ketentuan ALLAH.ALLAH maha besar.kita kena redha apa yang berlaku.

terima kasih to kawan-kawan yang ingat kat aku.to saudara mara yang wish kat aku.thx to adik beradik yang still ingat birthday aku!



0 Reply to "hari malang+seronok!"

Post a Comment